ماجراهای شروع به آشپزی
 
زهرا دختر دوست داشتنی ما
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : م.احمدی

 دختر گلم  چند وقتی دوست داری همراه با من آشپزی کنی و کلی از خودت ذوق و شوق نشون می دی

اولین بار داشتم کباب شامی درست میکردم که همه زحمت کار را شما کشیدی از مخلوط کردن مواد تا چنگ زدن که قسمت مورد علاقه ات بود و کلی آشپزخونه را صفا دادی 

 

 

بعد تازه می خواستی که به مامان توی سرخ کردن هم کمک کنی که من دیگه نگذاشتم ..... ( آخه الان برای شما خیلی خطرناکه)

 

اما دیشب که می خواستم کوکوی مرغ درست کنم هم بازهم خواستی کمک کنی ... سیب زمینی پوست گرفتی ... مرغ ها ریش ریش کردی ( البته تاآنجا که ظرفیت داشتی مرغ های پخته را می خوردی ... می گفتم نخور مال غذاست می گفتی مامان دارم تست می کنم ببینم خوبه یا نه )

 خلاصه تخم مرغها را هم شکستی و می خواستی با دست بیفتی وسط کار که من از شما خواستم با قاشق  مخلوط کنی و لی شما اصرار داشتی با دست بهتره 

ولی واقعا کوکوی خوشمزه ای شد مطمئنم چون تو زحمت اش را کشیدی اینقدر خوشمزه شد.



نظرات شما عزیزان:

عروسکم پرنیا
ساعت19:28---19 تير 1391
سلام مممممممممم:چرا کم پیدا شدی؟راستی نگفتی در حال حاضر کجا زندگی می کنید ؟وشغلتون چیه؟خیلی کنجکاوم که بدونم

خاله مهسا
ساعت14:58---1 تير 1391
عزیز کوچولوی من. میبوسم اون دستای کوچولوت رو که انقدر زحمت میکشه. دستت درد نکنه که به مامان کمک میکنی گلم. معلومه از اون کدبانوها میشی که همه فن حریفند. آفرین جیگرم. یایا سلام میرسونه . دوستت داریم
پاسخ: خاله جون دوست دارم یایا جون قربونت برم


مامان امیر علی
ساعت0:50---17 خرداد 1391
ایول مامان علی خوشتیپ هم که اینجاس.

آفرین چه دخمل زرنگی .خدا نگهش داره.راسی نمیخوای عروس خودم بشی؟
پاسخ: در موردش خاله حتما فکر میکنیم


مامان علي خوشتيپ
ساعت19:44---21 ارديبهشت 1391
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک

پاسخ: ممنون خانمی روز شما هم مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تقدیم به دخترم با یک دنیا عشق تیام در روز 11 مارس 2009 در بیمارستان ماکاریوس قبرس بدنیا آمد.
آخرین مطالب


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 10875
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 438
تعداد آنلاین : 1

< language="" type="text/" ="http://moorche.persiangig.com/MeLoDiC/JS-Code/1/Lalaee .js"> KoodakMedia.com


Free Calendar

Free Clock
free counters
Free counters

ハートの噴水ブログパーツ

[PR] 無料で面白タイピング!